Hoe kunnen we helpen?
Laat het ons weten!
Zoeken
Uitgelichte artikelen:
-
Ik heb mezelf niet kunnen authenticeren, wat moet ik doen?
Als u zich niet kunt verifiëren, zijn er verschillende mogelijke redenen. - Als u ItsMe gebruikt, zorg er dan voor dat uw gegevens op uw applicatie up-to-date zijn. - Als u...
-
Hoe gebruik ik Itsme om mijn account te authenticeren?
Uw account authenticeren op onze site kan niet eenvoudiger! U hebt verschillende opties: - authenticeren met ITSme; - authenticeren door een paar foto's van uw document...
-
Hoe kan ik mij authenticeren met de optie “Foto's maken”?
Authenticeren op onze site kan niet eenvoudiger! Er zijn verschillende opties beschikbaar: - Authenticeren via ItsMe; - Authenticeren door een paar foto's van uw documenten...
-
Verificatie verplicht vanaf 1 mei 2025
Vanaf 01/05/2025 vereisen nieuwe regels dat u geverifieerd wordt om te kunnen spelen op uw account. Daarom kan er nu al een paar weken een bericht op uw account verschijn...
-
Ik wil mijn zelfuitsluiting annuleren. Is dat mogelijk?
Als je jezelf via onze site voor 6 maanden hebt uitgesloten, moet je wachten tot het einde van die periode om je opnieuw te kunnen inloggen. Neem na 6 maanden contact op me...
-
Ik zou graag het adres wijzigen dat aan mijn account is gekoppeld. Hoe doe ik dat?
Als je het e-mailadres dat gekoppeld is aan je Golden Vegas Casino-account wilt wijzigen, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier of per e-mail...
-
Ik wil mijn account verwijderen. Hoe gaat het in zijn werk?
Wil je je account verwijderen, dan kan je contact met ons opnemen via het contactformulier, of ons e-mailadres support@goldenvegascasino.be. Geef de reden aan waarom je je ...
-
Mijn account is geschorst. Wat kan ik doen?
Je account is geschorst en je begrijpt niet waarom? De redenen kunnen divers zijn. Je account kan bijvoorbeeld worden geverifieerd. Neem voor meer informatie contact op met...
-
Hoe kan ik me inschrijven op GoldenVegas Casino?
Er is niets zo makkelijk als je inschrijven op GoldenVegas Casino! Klik gewoon op de knop 'Inschrijven'. Vervolgens moet je je gegevens invullen (voornaam, achternaam, e-ma...
-
Het lukt me niet meer om op mijn account in te loggen. Waarom niet?
Als het je niet meer lukt om op je Golden Vegas Casino-account in te loggen, zijn daar meerdere redenen voor mogelijk: • Je hebt meerdere malen een verkeerd wachtwoord in...
-
Het lukt me niet om me in te schrijven op Golden Vegas Casino. Wat kan ik doen?
Lukt het je niet om je in te schrijven? Misschien heb je al een account op Golden Vegas Casino? Als 100% legale website die door de Belgische Kansspelcommissie gecertificee...
-
Mijn storting duurt al meer dan 10 minuten. Wat kan ik doen?
Als je storting al meer dan 10 minuten gaande is, is het mogelijk dat er een fout tijdens de transactie opgetreden is en dat deze daarom niet goed is doorgekomen. Vergeet n...
-
Hoe kan ik mijn limieten wijzigen?
Er zijn 2 soorten limieten op Golden Vegas Casino: persoonlijke limieten en de standaardlimiet. Persoonlijke limieten Je kunt je persoonlijke limieten op elk gewenst mo...
-
Je wilt je legale limiet uitschakelen, is dat mogelijk?
Ja. Ga hiervoor naar uw accountinstellingen en klik op de knop "limiet opheffen": Uw verzoek wordt automatisch doorgestuurd naar de Gambling Commission. Binnen 72 w...
-
MIjn transactie werd geweigerd door HiPay. Waarom? Met wie moet ik contact opnemen?
Als je probeert geldt te storten, maar je transactie wordt door HiPay geweigerd of als je een probleem ondervindt met de betaalpagina van HiPay, zijn daar meerdere redenen ...
-
Het lukt me niet om een storting te maken. Wat kan ik doen?
Als het je niet lukt om een storting te maken, zijn daar meerdere redenen voor mogelijk: • Je saldo is niet toereikend: herlaad je bankkaart of prepaidkaart en probeer op...
-
Hangt de winstkans af van GoldenVegas Jackpots van het bedrag dat je inzet?
Helemaal niet! Alle spelers die inzetten hebben dezelfde winstkans ongeacht het bedrag dat zij inzetten. Je kan een inzet van € 0,01 plaatsen en een Joker Drop van duizende...
-
Ik werd in het midden van een spel uitgelogd. Krijg ik mijn kredieten terug?
Vergeet niet dat je krediet nooit verloren gaat zelfs als de verbinding plots wordt verbroken. Je kan je huidige spel altijd opnieuw starten zonder dat er iets verloren gaa...
-
Wat is het verschil tussen de modus “Echt geld” en “Demo”?
Wanneer u voor echt geld speelt, speelt u met het geld dat u op uw rekening gestort heeft. U kunt uw winsten opnemen in deze spelmodus. Als u in Demo speelt, speelt u met...
-
Ik wil me graag laten verbieden te spelen. Wat moet ik doen?
Voel je de behoefte om voorgoed te stoppen met spelen? Je kunt een spelverbod krijgen door de instructies te volgen instructies die beschikbaar zijn op de website van de Ka...
-
Wat is een standaard stortingslimiet?
Vanaf 20 oktober 2022 legt de Belgische wetgeving een standaard stortingslimiet van € 200 per week op. Deze limiet staat vast en geldt voor de laatste 7 dagen, net als de w...
-
Ik wil graag een pauze inlassen of mezelf even uitsluiten. Hoe doe ik dat?
Wil je even afstand nemen van kansspelen om de controle niet te verliezen? Wij bieden verschillende hulpmiddelen aan waarmee je je speelgedrag beter kunt beheren. Om dat te...
-
Mijn aanvraag tot het opheffen van de standaard stortingslimiet werd geweigerd. Waarom?
Als de Kansspelcommissie je aanvraag tot het opheffen van de limiet heeft geweigerd, dan komt dat doordat je als wanbetaler geregistreerd staat in het bestand van de Centra...
-
Wat is een 'Rebuy' en een 'Add-on'?
Met een Rebuy kan je een nieuw spel starten om opnieuw in het klassement te worden opgenomen. Met een Add-on kan je speltijd of speltegoed kopen. Dat kan interessant zijn...
-
Ik heb een toernooi gewonnen! Wanneer ontvang ik mijn winst?
Proficiat! Je winst wordt automatisch binnen 10 tot 30 minuten nadat het toernooi is beëindigd op je account gestort. Heb je een cadeau gewonnen? Dan wordt deze in de loop ...
-
Het lukt me niet om aan een toernooi mee te doen. Wat kan ik doen?
Als het je niet lukt om aan een toernooi mee te doen, zijn daar meerdere redenen voor mogelijk: • Je saldo is niet toereikend. Voer een storting uit en probeer het opnieu...