Account en Registratie
-
Hoe kan ik me inschrijven op GoldenVegas Casino?
Er is niets zo makkelijk als je inschrijven op GoldenVegas Casino! Klik gewoon op de knop 'Inschrijven'. Vervolgens moet je je gegevens invullen (voornaam, achternaam, e-mailadres ......
-
Moet ik ingeschreven zijn om te spelen op Golden Vegas Casino?
Als je niet ingeschreven bent, kan je de kwaliteit van onze online spellen bekijken door, met een beperkt en fictief krediet, een demospel spelen. Je kunt daarentegen niet spelen of w...
-
Ik wil mijn zelfuitsluiting annuleren. Is dat mogelijk?
Als je jezelf via onze site voor 6 maanden hebt uitgesloten, moet je wachten tot het einde van die periode om je opnieuw te kunnen inloggen. Neem na 6 maanden contact op met onze klan...
-
Ik zou graag het adres wijzigen dat aan mijn account is gekoppeld. Hoe doe ik dat?
Als je het e-mailadres dat gekoppeld is aan je Golden Vegas Casino-account wilt wijzigen, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier of per e-mail op support...
-
Ik wil mijn account verwijderen. Hoe gaat het in zijn werk?
Wil je je account verwijderen, dan kan je contact met ons opnemen via het contactformulier, of ons e-mailadres support@goldenvegascasino.be. Geef de reden aan waarom je je account wil...
-
Mijn account is geschorst. Wat kan ik doen?
Je account is geschorst en je begrijpt niet waarom? De redenen kunnen divers zijn. Je account kan bijvoorbeeld worden geverifieerd. Neem voor meer informatie contact op met onze klant...
-
Vanaf welke leeftijd mag ik op Goldenvegas Casino spelen ?
Om op onze online casino spelwebsite te spelen, moet u voldoen aan de voorwaarden van de Belgische wetgeving. In België moet u minimum 21 jaar zijn om toegang te krijgen tot de Casi...
-
Je wilt geen transactionele e-mails meer ontvangen. Wat moet je doen?
Wens je geen transactionele e-mails meer te ontvangen, zoals bevestigingen van opnames, etc.? Ga naar je accountinstellingen in de sectie 'Voorkeuren': Vervolgens hoef je alleen...
-
Ik kan mijn land niet vinden op het inschrijvingsformulier. Waarom niet ?
Inwoners van sommige landen kunnen zich niet inschrijven op GoldenVegas Casino. Als jouw land niet in de lijst met beschikbare landen van verblijf verschijnt, betekent dat dat jij je ...
-
Moet ik betalen om me op Golden Vegas Casino in te schrijven?
Nee. Het is volledig gratis om je op onze site voor online casinospellen in te schrijven. Als je eenmaal ingeschreven bent, kan je beginnen met spelen zonder krediet door voor de de...
-
Ik ben mijn gebruikersnaam en wachtwoord vergeten. Hoe krijg ik ze terug?
Klik in het menu 'Inloggen' op 'Wachtwoord vergeten?' om je inloggegevens of wachtwoord te herstellen en vul je e-mailadres in. Je ontvangt vervolgens een link om een nieuw wachtwoord...
-
Het lukt me niet meer om op mijn account in te loggen. Waarom niet?
Als het je niet meer lukt om op je Golden Vegas Casino-account in te loggen, zijn daar meerdere redenen voor mogelijk: • Je hebt meerdere malen een verkeerd wachtwoord ingevuld. Voo...
-
Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?
Om je persoonlijke gegevens te wijzigen, ga je in je account naar het tabblad 'Identiteit'. Je kan alleen je postadres wijzigen. Wil je andere gegevens wijzigen (e-mailadres, telefo...
-
Ik ben verhuisd. Moet ik dat aangeven?
Ja. Je bent verplicht om alle veranderingen in je persoonlijke gegevens aan ons door te geven. WIJZIG JE ADRES
-
Ik kan mijn telefoonnummer niet wijzigen. Hoe gaat het in zijn werk?
Is je telefoonnummer veranderd? Om je telefoonnummer bij te werken op je Golden Vegas Casino-account neem je contact met ons op via ons contactformulier, of met een e-mail naar suppor...
-
Ik wil mijn account graag afsluiten om een ander aan te maken. Is dat mogelijk?
Overeenkomstig onze algemene voorwaarden is slechts één account per speler toegestaan, ook al wil je je huidige account afsluiten. Je kunt echter je e-mailadres wijzigen als je dat wi...
-
Ik wil mijn pseudo veranderen, kan dat?
Om veiligheidsredenen is het niet mogelijk om je pseudo te veranderen. Aangezien slechts één account per persoon is toegestaan, is het niet mogelijk om een ander account aan te maken ...
-
Het lukt me niet om me in te schrijven op Golden Vegas Casino. Wat kan ik doen?
Lukt het je niet om je in te schrijven? Misschien heb je al een account op Golden Vegas Casino? Als 100% legale website die door de Belgische Kansspelcommissie gecertificeerd is, hech...
-
Kan ik meedere accounts op Golden Vegas Casino hebben?
Nee. De wetgeving verbiedt het hebben van meerdere accounts op éénzelfde kansspelwebsite. Daarom moet je tijdens het inschrijven je rijksregisternummer doorgeven.
-
Ik wil geen e-mails of communicatie meer van Golden Vegas Casino ontvangen. Wat kan ik doen?
Wil je geen communicatie van ons ontvangen? Jammer! Om je uit te schrijven, ga je naar de instellingen van je account of neem je contact op met onze klantendienst. Onthoud dat je je...