Overslaan en naar hoofdcontent gaan
Startpagina van GoldenVegas.be (NL) Helpcenter Hulpcenter
Terug naar website
English (US) Français
Een aanvraag indienen
  1. GoldenVegas.be (NL)
  2. Standaard stortingslimiet
  3. Standaard stortingslimiet

Ik heb mijn standaard stortingslimiet opgeheven. Waarom kan ik niet meer storten?

Het kan zijn dat je één van je persoonlijke stortingslimieten hebt bereikt. Controleer het in de instellingen van je account .

 

Was dit artikel nuttig?

/

Verwante artikelen

  • Mijn storting duurt al meer dan 10 minuten. Wat kan ik doen?
  • Mijn account is gecentraliseerd op Casino, maar ik wil deze overzetten naar Sport. Is dat mogelijk?
  • Ik heb geen verificatiemail ontvangen. Wat moet ik doen?
  • Het lukt me niet om een storting te maken. Wat kan ik doen?
  • Ik heb een persoonlijke stortingslimiet die hoger is dan de standaard stortingslimiet. Waarom kan ik niet storten?
Terug naar website
English (US) Français